Pentas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Where a new world began
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hyvin - Mythindir.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:28 pm

"Ik ook met jou." Fluisterde Darragh en hij gaf Mallorie een kusje op haar wang. Toen grijnsde hij ondeugend. "Zullen we nog een keer?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:31 pm

Mallorie moest even lachen om zijn woorden. Ze kuste in zijn nek en zachtjes tot zijn borst. "Zo vaak als je wilt." zei ze zachtjes in zijn oor waarna ze daar in beet. Mallorie vond het geweldig hoe hij haar zo ondeugend aan kon kijken dat ze helemaal voor hem smolt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:34 pm

"Gelukkig."Zei Darragh en hij kriebelde achter Mallorie's oor. Hij vond de hele aan blik van Mallorie geweldig. Zo..... echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:36 pm

Mallorie begon te spinnen toen hij achter haar oor kriebelde en keek hem glimlachend aan. Ze kuste even over zijn bovenlijf heen, kuste zijn vingers, elke vinger. Ze genoot van hem en ze zou hem laten genieten van haar. Hoewel ze wist dat hij dat al deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:39 pm

Darragh keek toe hoe Mallorie zijn vingers kuste. Vrijwel meteen voelde hij zich weer opgewonden worden. Het gevoel kwam weer terug van de vlinders in zijn buik. Hij zuchtte vertederd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 5:43 pm

Mallorie glimlachte. Ze beet zachtjes in zijn wijsvinger en glimlachte waarna ze zacht zijn lippen kuste, vederlicht, niet met de intentie om hem meer te geven, als hij dat wilde mocht hij het komen halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 10:18 pm

Darragh werd opgewonden van de manier dat Mallorie in zijn vingers beet en voelde zijn Part omhoog gaan staan. Zoals hij deed net ook had gedaan. Zijb Part duwde tegen Mallorie aan. Verlegen keek Darragh Mallorie aan. "Ik wil meer van je Mal." Zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 10:39 pm

Mallorie voelde hoe zijn part al tegen haar aanduwde. Ze hoorde zijn woorden en knikte. Mallorie kuste zijn lippen. Ze liet Darragh op zijn rug liggen en liet zijn part in haar gaan. Ze steunde met haar handen op zijn borstkas terwijl zij nu degene was die bewoog, hijgde. Mallorie keek naar hem, Darragh, ze was gek op hem. Dat was het gewoon. Ze kon er niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimeza nov 26, 2011 10:51 pm

Darragh voelde hoe Mallorie zijn part in haar liet glijden en hij kreunde daarbij licht. Toen ze begon te bewegen voelde hij het weer compleet hij liet Mallorie dit keer gewoon haar gang gaan, maar kon de kreten van genot niet onderdrukken. Hoe zijn part in het hare bewoog. Het gevoel dat het daarbij kreeg kon hij niet onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 2:59 am

Mallorie hoorde zijn kreten van genot. Het maakte het dat ze doorging en zelfs soms wat sneller. Ze kreunde en hijgde. Een heerlijk gevoel spreidde zich door haar hele lichaam terwijl ze, in extase, soms zijn naam kreunde. Mallorie werd gek van Darragh. Hoe zijn part in het hare zat en het gevoel dat ze daarbij kreeg. Heerlijk! Mallorie had er geen andere woorden voor dat dat het heerlijk was. Darragh was nou eenmaal geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 8:28 pm

Darragh hoorde dat Mallorie zijn naam riep en hij merkte ook hoe ze steeds meer in hem op ging. Hij zag haar borsten boven zich op en neer bouncen. "Mal....lorie." kreunde hij met zijn handen op haar heupen. Hij volgde haar bewegingen met zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 8:54 pm

Mallorie bewoog door. Ze kon om de een of andere reden niet anders. Ze hoorde haar naam, voelde zijn handen op haar heupen en bewoog door. "Darragh! Darragh!" Kreunde ze. Mallorie kon niet anders. Ze had wel eens van horen zeggen gehoord dat als je echt klaar kwam je de naam zei van degene van wie je echt hield. Mallorie deed het niet expres. Het rolde er gewoon uit. Ze bleef maar bewegen, soms sneller dan eerder want ze kon er niet meer tegenop om het te verlangzameren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 8:56 pm

Darragh voelde zijn hoogte punt aan komen, maar hield wist het in te houden. Luid kreunde hij opnieuw Mallorie's naam. Hij kon niet anders dan mee gaan bewegen. Hij moest wel. Hij kon niet van Mallorie afblikven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:00 pm

Mallorie kreunde. Ze voelde hoe hij mee begon te bewegen. Ze zoende hem kort even. "Ik hou van je." zei ze hijgend. Nog steeds bewoog ze door. "Ik hou dit niet lang meer vol." zei ze glimlachend, trots op zichzelf dat ze hem zo deed genieten. Mallorie werd gek van genot. Echt gek. Zoiets had ze nog nooit eerder meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:03 pm

"Ik ook van jou." Hijgde Darragh. "Ik kan het niet meer houden." Zei hij met een grijsns die veranderde in een genotsgezicht en hij spoot zijn spul in Mallorie. Hij schreeuwde het uit en kneep Mallorie in haar heupen. Zij rug kromde en hij duwde hun omhoog. "MALLORIE! " Schreeuwde hij terwijl hij klaarkwam door het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:08 pm

Mallorie kreunde. Ze zag zijn genotsgezicht en voelde hoe hij zijn spul in haar spoot. Op dat moment kwam zij ook klaar. Ze gaf een kreet terwijl ze zijn naar kreunde. Haar rug kromde. Mallorie hijgde. Ze voelde hoe zijn spul in haar zat, ze voelde het allemaal. Hij had geen condoom om. Ze moest daar echt op gaan letten. Mallorie zakte uiteindelijk op hem neer. Hijgend
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:14 pm

Darragh bleef hijgend stil liggen. Zijn ding zat nogsteeds in Mallorie, maar hij kon hem er nu even niey uithalen. Hij moest eerst even bijkomen van wat er net weer was gebeurd. "Lieve, lieve Mallorie." Fluisterde hij nogsteeds hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:18 pm

Mallorie sloot haar ogen even en hijgde. "Ik hou van je Darragh. Echt waar." zei ze fluisterend. Ze bleef op hem liggen. Haar borst ging vermoeid op en neer. Hij wist haar uit te putten en dat was echt knap. Mallorie glimlachte en genoot van hem. Ze genoot altijd van hem en wilde van hem blijven genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:21 pm

Darragh vroeg zich af of het noh gevolgen zou hrbben dat hij zijn spul in haar had gespoten, maar hij dacht er niet te lang over na. In plaats daarvan zei hij:" Ik hou ook vreselijk veel van jou Mallorie. Zo verschrikkelijk veel." Hij zuchte verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:24 pm

Mallorie glimlachte. "Ik wil niet na vannacht al van je gescheiden worden Darragh.." zei Mallorie zachtjes tegen hem. Ze bleef bij hem liggen en schoof toch uiteindelijk een beetje naar voren en zorgde zo dat zijn ding uit haar kwam. Ze kreunde even toen dat gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:28 pm

Darragh voelde zijn ding uit Mallorie schieten en kreunde zacht. "Ik ook niet van jou Mallorie. Ik wil niet dat dit na vannacht alweer ophoudt. Ik wil langer bij je zijn. Veel langer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimezo nov 27, 2011 9:34 pm

Mallorie knikte en glimlachte. "Ik wil het ook niet na vannacht stoppen. Ik wil bij je blijven. Niet alleen om je lichaam maar omdat ik je echt aardig vind. Ik voel me zo goed bij je. Ik wil niet zonder je Darragh. Blijf bij me." zei ze zachtjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:35 pm

"Ik zal altijd bij je blijven, Mallorie. Dat beloof ik. Oo het feit dat ik een Naga ben." Fluisterde Darragh terug. Hij omhelsde Mallorie stevig en drukte haar naakte lichaam dicht tegen het zijne. Haar vormingen paate perfect in de zijn. Hun lichamen leken versmolten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallorie
Level 3
Level 3
Mallorie


Aantal berichten : 312
Registratiedatum : 16-06-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In your mind, fucking it up..

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:39 pm

Mallorie glimlachte en kuste zachtjes zijn neus. "Dankje." zei ze zachtjes tegen hem. Ze vond het prettig om zo tegen hem aan te liggen en slikte even. "Denk je niet dat iemand ons hier zou vinden.." zei ze zachtjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darragh
Level 2
Level 2
Darragh


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 15-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Abyss

Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitimema dec 05, 2011 9:42 pm

Darragh begon te lachen. "Dan hadden ze ons al wel gevonden. En als ze ons al vonden... Wat dan nog? " Zei Darragh met een ondeugende grijns. Het was waar wat hij zei. Mensen waren waarschijnlijk allang op hun afgekomen door de kreten die door beiden waren geslaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyvin - Mythindir.   Hyvin - Mythindir. - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hyvin - Mythindir.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pentas :: Het Rpg :: Het rijk van Het Goede-
Ga naar: